Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 11:43:19 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2511271/02639 aadressile Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnu-Jaagupi 
alev, Ülase tn 11/2 (Lasteaed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamisele suunatud plaanitava 
lasteaiahoone ehitusprojekti tervisekaitse osa.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27308399>  (menetlus nr: 
479570), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus) või menetleja (ALDO PITSNER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister